Blood Group گروه خون

Blood Group گروه خون

Blood Group گروه خون

Blood Group گروه خون

جواب چی میشه ، آزمون های گروه خون و ارهاش -ایجاد آگلوتینه نشانه مثبت بودن است

برای شروع کار نیازمند سه قطره خون از نوک انگشت بودیم ‘

 

                       

بعد از کلی بگو مگو عاقبت سهراب اولین نفری بود که خون گیری  

 

از نوک انگشت وسط اوانجام گرفت  

 

توجه :خون گیری باید تحت نظرمستقیم کارشناس آزمایشگاه انجام گیرد

آزمون های گروه خون و ارهاش  

۱-آزمایش گروه خون و ارهاش من

جواب چی میشه

۲-آزمایش گروه خون و ارهاش آقا محسن

جواب چی میشه؟

۳-آزمایش گروه خون و ارهاش آقا سهراب

جواب چی میشه


۴-آزمایش گروه خون و ارهاش آقا روزبه

جواب چی میشه

۵-آزمایش گروه خون و ارهاش امیرآقا

جواب چی میشه

راستی جواب من اینجاست

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمن دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://zistsampad-scientifi.blogfa.com/

سلام خیلی جالب بود من شما رو لینک کردم خوشحال میشم اگه منو با نام (دانشی از علوم زیستی) لینک کنید.

من هم لبنک وب علمی شما را گذاشتم البته می بخشید دیر شد

ایمان چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ق.ظ http://www.parhizkar-im.blogfa.com

سلام دوست عزیز

وبلاگ قشنگی دارین . با مطالب کاملا آموزنده و جالب.
امیدوارم که بهتر و مورد توجه دوستان بیشتری بشه. انشا ا...
دلم میخواد لینکتون کنم . اگه اجازه میدین لطفا بهم بگین تا با چه اسمی لینکتون کنم. و اگر شما هم دوست داشتین میتوانید منو با اسم "هنر برتر از گوهر آمد پدید (علمی و فرهنگی)" لینکم کنین . خیلی خوشحال میشم اگه بهم سری بزنین.
[گل] منتظر حضور سبز شما هستم [گل]

موفق و سربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد